На Херсонщині відбувся круглий стіл з питань дотримання вимог законодавства у сфері захисту споживачів при обслуговуванні на АЗС

6 листопада 2018 року у Головному управлінні Держпродспоживслужби в Херсонській області відбулося засідання круглого столу з суб’єктами господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією паливно-мастильних матеріалів та іншої нехарчової продукції. Участь у заході взяли регіональні представники мережі АЗС провідних торговельних марок, які представлені на ринку палива України, представники Громадської ради при ГУ Державній фіскальній службі України в Херсонській області та АР Крим.

Зустріч була ініційована Управлінням захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області. Як зазначила начальник Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області Наталя Клим, метою проведення заходу є підвищення обізнаності суб’єктів господарювання, які працюють на ринку паливно-мастильних матеріалів Херсонщини щодо їх прав, обов’язків та відповідальності під час здійснення державного нагляду(контролю) у сфері захисту прав споживачів.

«Для нас дуже важливо пояснити права і обов’язки не тільки представників даного бізнесу, але й державних органів, які здійснюють нагляд, тобто, обох сторін. І такі заходи – є робота на упередження порушень, аби скарг і нарікань на діяльність суб’єктів господарювання було якнайменше», – зазначила Наталя Клим .

Заступник начальника Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області Олександр Мандра поінформував присутніх про порушення, які були виявлені під час планових перевірок АЗС. Зокрема, оформлення Куточка споживача і його інформаційного наповнення виключно державною мовою. Також він зазначив, що обслуговування клієнтів відбуватися бути державною мовою. Впродовж 9 місяців поточного року до Управління захисту споживачів надійшло чимало звернень. 80% штрафних санкцій застосовані саме через мовні порушення.

Присутні обговорили інші напрямки діяльності Управління захисту споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області, зокрема, контроль у сфері реклами, метрологічного нагляду, особливості ринкового нагляду і його основних відмінностях від заходів державного нагляду (контролю), яку продукцію з точки зору ринкового нагляду можна дослідити на автозаправних станціях, обов’язкову наявність відповідних документів на кожен вид продукції, яка реалізується.

Регіональних представників автозаправних станцій цікавило що таке планові та позапланові перевірки, коли і за яких умов вони проводяться, які вимоги до маркування товару та ін. Під час спілкування було запропоновано і у подальшому проводити подібні обговорення. Зі свого боку, ГУ Держпродспоживслужби в Херсонській області та, зокрема Управління захисту споживачів, відкриті для діалогу і обговоренню нагальних питань з представниками бізнесу для їх ефективної роботи в рамках чинного законодавчого поля.

Переглянути на сайті: consumer.gov.ua