Погодження реєстрової карти об’єкту утворення, оброблення та утилізації відходів
(ОУВ форма1; ООУВ форма 2)

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1. Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:
49006, м. Дніпро, вул.Філософська,39а

Відділ ЦНАП «Правобережний»:
49000, м. Дніпро,
проспект Дмитра Яворницького,75, кімн.105
(1-й поверх)

Відділ ЦНАП «Лівобережний»:
49051, м. Дніпро,
проспект Слобожанський,31Д
(2-ий поверх)

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги
Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:
Понеділок: з 8.15 до 17.00
Вівторок: з 8.15 до 17.00
Середа: з 8.15 до 17.00
Четвер: з 8.15 до 17.00
П’ятниця: з 8.15 до 15.45
Субота: вихідний
Неділя: вихідний
обідня перерва з 12.15 до 12.45
Kрім святкових днів
Відділ ЦНАП «Правобережний»:
Понеділок: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 18.00
Середа: з 9.00 до 20.00
Четвер: з 9.00 до 18.00
П’ятниця: з 9.00 до 16.45
Субота: з 9.00 до 16.40
Неділя: вихідний
Kрім святкових днів
Відділ ЦНАП «Лівобережни»:
Понеділок: з 9.00 до 18.00
Вівторок: з 9.00 до 18.00
Середа: з 9.00 до 20.00
Четвер: з 9.00 до 18.00
П’ятниця: з 9.00 до 16.45
Субота: з 9.00 до 16.40
Неділя: вихідний
Kрім святкових днів
3. Телефон/факс(довідки),адреса електронної пошти та веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:
Тел.: (056) 770-83-22, (068) 565-46-39
Факс: (056) 770-83-25,
E-mail: gudpss@dp.consumer.gov.ua

ЦНАП «Правобережний»:
Тел.: (056) 745-30-26
E-mail: dnepr-cnap@ukr.net
www.cnap.dniprorada.gov.ua

ЦНАП «Лівобережний»:
Тел.: (068) 237-52-76, (099) 602-10-02
E-mail: dnepr-cnap@ukr.net
www.cnap.dniprorada.gov.ua

Регіональний віртуальний офіс електронних адміністративних послуг Дніпропетровської області:
www.e-services.dp.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України

4.1. Закон України  від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги» стаття 8.

4.2. Закон України від 24.02.1994 №4004-XII «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» п.«в» статті 41.

4.3. Закон України від 05.03.1998 №187/98-ВР «Про відходи» стаття 27.

5. Акти Кабінету Міністрів України (назва , дата та номер, пункт)
6. Акти центральних органів виконавчої влади

6.1. Наказ Міністерства охорони навколишнього середовища та ядерної безпеки України від 17.02.1999 №41 «Про затвердження форми реєстрової карти об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів та Інструкції щодо її складання».

6.2. Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області, затверджене наказом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 25.02.2016 №18.

7. Акти місцевих органів виконавчої влади / органів місцевого самоврядування

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги

Виконання вимог Законів України.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

9.1. Заява на ім’я начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області (у довільній формі).

9.2. Повідомлення облдержадміністрації власників ОУВ, ООУВ про необхідність складання реєстрових карт і строк їх реєстрації та про необхідність подання відповідних форм звітності (за наявності).

9.3. Відомості про визначення складу і властивостей відходів та про ступінь небезпечності відходів для навколишнього природного середовища та здоров`я людини.

9.4. Проект реєстрової карти ( у 2-х екземплярах).

 

Вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

– суб’єкт звернення подає документи , вказані в п.9.2 – 9.3 у вигляді оригіналу, або копії, завіреної підписом та  печаткою керівника;

 – документи, вказані в п.9.4 надаються у 2-ох екземплярах.

 – після розгляду у разі погодження 1 екземпляр реєстрової карти повертається суб’єкту звернення.

 – у разі надання листа – відмови  – суб’єкту звернення на опрацювання повертаються всі документи, вказані в п.9.2-9.4.

У разі  направлення суб’єктом звернення документів до ЦНАП  в он-лайн сервісі:

– заява, вказана в пункті 9.1 надається в електронному вигляді, документи, вказані в пунктах 9.2-9.7 направляються в електронному вигляді (скановані копії).

10. Порядок та спосіб подання документів,необхідних для отримання адміністративної послуги

Заява та документи, що додаються до неї, подаються  особисто (або в он-лай сервісі) суб’єктом звернення (фізична особа, юридична особа) чи уповноваженою ним особою адміністратору  ЦНАП або подаються до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області. 

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно.

12. Строк надання адміністративної послуги

Протягом  30 календарних днів з дня надання суб`єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання адміністративної послуги.

13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

13.1. Подання суб’єктом звернення неповного пакету документів, необхідних для погодження реєстрових карт, згідно із встановленим вичерпним переліком.

13.2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей.

13.3. Порушення інструкції щодо складання реєстрових карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів (затверджена наказом Міністерства охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки України 17.02.99 №41).

13.4. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14. Результат надання адміністративної послуги

Лист – погодження реєстрової карти у письмовому вигляді з грифом «погодження» на титульному листі реєстрової карти, або письмове повідомлення про відмову у наданні адміністративної послуги. 

15. Способи отримання відповіді(результату)

Адміністратор ЦНАП видає результат надання адміністративної послуги суб’єкту звернення або уповноваженій ним особі особисто під підпис при наявності документа, що посвідчує особу, або надсилає поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання результату надання адміністративної послуги на адресу суб’єкта звернення, або у випадках, передбачених чинним законодавством, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку (у разі звернення через ЦНАП або в режимі он-лайн-сервісу).

Працівник Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області видає результат надання адміністративної послуги суб’єкту звернення або уповноваженій ним особі особисто під підпис при наявності документа, що посвідчує особу, або надсилає поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання результату надання адміністративної послуги на адресу суб’єкта звернення, або у випадках, передбачених чинним законодавством, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку (у разі звернення суб’єкту господарювання до Головного управління).

16. Примітка

Рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області можуть бути оскаржені в суді відповідно до статті 55 Конституції України та до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.