Видача сертифікату здоров’я для харчових продуктів нетваринного походженння

Інформація про центр надання адміністративної послуги

1. Місцезнаходження центру надання адміністративної послуги

Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:
49006, м. Дніпро, вул.Філософська,39а

2. Інформація щодо режиму роботи центру надання адміністративної послуги

Понеділок – з 8.15 до 17.00;
Вівторок – з 8.15 до 17.00;
Середа – з 8.15 до 17.00;
Четвер – з 8.15 до 17.00;
П’ятниця – з 8.15 до 15.45;
Обідня перерва з 12:15 до 12:45

Крім суботи,неділі та святкових днів.

3. Телефон\факс (довідки), адреса електронної пошти на веб-сайт центру надання адміністративної послуги

Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:
Тел.: (056) 770-83-22, (068) 565-46-39
Факс: (056) 770-83-25,
E-mail: gudpss@dp.consumer.gov.ua

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4. Закони України

4.1. Закон України  від 06.09.2012 №5203-VI «Про адміністративні послуги» стаття 8.

4.2. Закон України від 22.07.2014 №1602-VII «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»  статті 26, 60.

5. Акти Кабінету Міністрів України

6. Акти центральних органів виконавчої влади

6.1. Положення про Головне управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області, затверджене наказом Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів від 28.07.2017 №620.

7. Акти місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування

Умови отримання адміністративної послуги

8. Підстава для одержання адміністративної послуги

Виконання вимог Законів України.

9. Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них

9.1. Заява на ім’я начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області щодо видачі сертифікату здоров’я.

9.2. Інформаційна довідка за підписом керівника суб’єкта звернення та скріплена печаткою підприємства, яка повинна містити наступні данні (необхідні для заповнення сертифікату здоров’я):

  • відправник  – назва (ім’я), адреса, поштовий індекс і номер телефону оператора ринку (особи),яка відправляє вантаж (продавець або виробник);
  • одержувач  – назва (ім’я), адреса, поштовий індекс і номер телефону компанії (особи), яка відповідальна за отримання вантажу (покупець);
  • місце походження (виробник) – вказується назва, адреса виробництва вантажу; номер ухвалення/ реєстраційний номер;
  • назва країни походження; регіону походження;
  • назва країни призначення та код ISO  для даної країни;
  • регіон призначення – вказується назва області призначення (якщо відомо);
  • місце завантаження – вказується морський порт,аеропорт, склад,залізнична станція,холодильник підприємства, митно –ліцензійного складу;
  • вид транспорту та ідентифікація (вказується номер рейсу, назву судна, номер автомобіля і т.д.);
  • номери комерційних документів (товарно-транспортна накладна, специфікація на вантаж,який супроводжується даним сертифікатом);
  • вхідний прикордонний пост – вказується порт прибуття, аеропорт прибуття, наземний прикордонний інспекційний пост перетину кордону;
  • умови зберігання та транспортування (температура) – вказуються відповідні умови зберігання харчових продуктів та їх транспортування;
  • найменування товару та опис – вказується назва товару та міжнародна назва для того щоб було зрозуміло тип обробки продукту;
  • номер партії або дата маркування товару;
  • термін придатності товару;
  • міжнародний код товару (HS коди Всесвітньої митної організації);
  • кількість та вид упаковок – вказується точна кількість пакетів, ящиків, мішків тощо, а також тип пакування;
  • номер контейнера та номер пломби;
  • вага нетто – вказується загальна вага нетто в кілограмах (кг); для людського споживання.

9.3. Результати лабораторних досліджень (випробувань), які проводяться на вимогу країни призначення або заяви оператора ринку.

9.4. Вимоги країни призначення щодо показників якості та безпеки продуціії.

Вимоги до документів, необхідних для отримання адміністративної послуги:

  • суб’єкт звернення подає  усі   матеріали, документи, вказані у п.п.9.2-9.4 в  одному примірнику  у вигляді оригіналу, або копії, завіреної підписом та  печаткою заявника;
  • надані  матеріали не повертаються.

10. Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги

Суб’єкт звернення (фізична особа, юридична особа) подає заяву та документи, що додаються до неї, до Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області:

  • особисто (при наявності документа, що посвідчує особу);
  • через уповноважену ним особу (для уповноваженої особи додатково – довіреність);
  • надсилає поштою або у випадках, передбачених чинним законодавством, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

11. Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги

Адміністративна послуга надається безоплатно.

12. Строк надання адміністративної послуги

Протягом  10 робочих днів з дня надання суб`єктом звернення заяви та документів, необхідних для отримання адміністративної послуги.   

13. Перелік підстав для відмови у наданні адміністративної послуги

13.1. Подання суб’єктом звернення неповного пакету документів, необхідних для видачі сертифікату здоров’я, згідно із встановленим вичерпним переліком.

13.2. Виявлення в документах, поданих суб’єктом звернення, недостовірних відомостей.

13.3. Інші підстави, які передбачені чинним законодавством.

14. Результат надання адміністративної послуги

Видача сертифікату здоров’я або письмового повідомлення про відмову у наданні адміністративної послуги.  

15. Способи отримання відповіді (результату)

Працівник Головного управління Держпрод-споживслужби в Дніпропетровській області видає результат надання адміністративної послуги суб’єкту звернення або уповноваженій ним особі особисто під підпис при наявності документа, що посвідчує особу, або надсилає поштою (рекомендованим листом з повідомленням про вручення) листа з повідомленням про можливість отримання результату надання адміністративної послуги на адресу суб’єкта звернення, або у випадках, передбачених чинним законодавством, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

16. Примітки

Рішення, дії чи бездіяльність посадових осіб Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області можуть бути оскаржені в суді відповідно до статті 55 Конституції України та до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.